Protejarea angajatilor si a partenerilor in timpul pandemiei coronavirus

 

În cadrul Holcim România, grija pentru oameni este o valoare esențială. Pentru a ne proteja în contextul pandemiei coronavirus, continuăm să respectăm această valoare fundamentală, acționând rapid și în spirit de solidaritate pentru a ne proteja angajații, constructorii și toți stakeholderii companiei. 

Scopul principal si obiectivele noastre

Ne preocupăm permanent să protejăm sănătatea și siguranța personalului și a partenerilor noștri, asigurându-ne că nu există carențe în activitatea pe care o desfășurăm.

Obiectivele noastre sunt:

  • Protejarea sănătății și a bunăstării angajaților noștri, a familiilor lor, a partenerilor, prin adoptarea unor măsuri de prevenție, conștientizare și instruire;
  • Menținerea activităților de afaceri prin planificarea continuității și gestionarea proactivă a lanțului de aprovizionare;
  • Protejarea și consolidarea relațiilor pe termen lung cu partenerii noștri și comunitățile în care ne desfășurăm activitatea.

Echipa de rezistenta in afaceri (BRT)

La inceputul lunii ianuarie 2020, am mobilizat echipele de rezistenta in afaceri la nivel de grup si de tara pentru a face fata acestei provocari. Echipele aduc impreuna expertiza in Resurse umane, Securitate si sanatate in munca, Operatiuni, Comunicare, Achizitii, IT, Juridic, Conformitate si Rezistenta pentru a oferi monitorizare, indrumare, consiliere si raportare cu privire la pregatirea organizatiei noastre. Echipele locale sunt coordonate de echipa de rezistenta in afaceri a grupului. Fiecare tara si-a pregatit raspunsul la aceasta pandemie folosind un plan de actiune (TARP), gandit pe patru niveluri de alerta, cu actiuni specifice la fiecare nivel in functie de deteriorarea situatiei. Echipele noastre sunt responsabile de a se conforma cerintelor nationale de reglementare in materie de sanatate si de a executa indrumarile centrale in functie de nivelul de risc.

Masurile noastre globale si locale

Am aplicat o serie de măsuri de prevenție împotriva noului coronavirus, pentru a ne proteja echipele și pentru a contribui la evitarea răspândirii virusului. Aceste măsuri includ:

  • Respectarea cu strictețe a distanțării sociale în operațiunile și birourile noastre;
  • Adaptarea îndrumărilor noastre de securitate și sănătate în muncă pentru toate operațiunile pe care le desfășurăm pentru a integra protejarea împotriva COVID-19;
  • Crearea unui centru online de resurse digitale despre COVID-19, disponibil pentru toți angajații noștri;
  • Organizarea de webinarii la nivel de grup și de țară pentru angajați despre modul în care aceștia se pot proteja pe ei înșiși și pe familiile lor;
  • Programe locale de asistență a angajaților și webinarii globale și locale privind bunăstarea mentală și anduranța pe timp de criză;
  • Restricții de călătorie și implementarea lucrului de acasă oriunde a fost posibil;
  • Promovarea puternica a initiativelor digitale (fara contact) pe pietele noastre;
  • Modalități clare de a măsură pregătirea tuturor țărilor în ceea ce priveștea protejarea angajaților și a terților ce își desfășoară activitatea în toate locațiile noastre;

Toate acest măsuri s-au adăugat la practicile noastre permanente, pentru a pune în aplicare și a stimula securitatea și sănătatea, precum și practici comerciale sigure în fața crizei sanitare. Monitorizăm constant situația și ne adaptăm în funcție de contextul local, urmărind cu atenție evoluțiile, precum și instrucțiunile autorităților locale de sănătate pentru a ajuta în toate modurile în care putem.

Constientizare si informatii pentru angajatii din intreg grupul LafargeHolcim

Pagina de intranet Coronavirus este actualizata continuu cu materiale si ghiduri suplimentare. Materialele includ:

  • Webinarii pentru toti angajatii;
  • Afișe și pachete de instrumente (măsuri de igienă de bază, spălarea mâinilor, folosirea măștilor pentru protecție etc.);
  • Recomandări pentru locații (lista de măsuri pentru pregătirea în operațiuni, cerințe minime de siguranță etc.);
  • Comunicări și asistență oferite partenerilor noștri de afaceri;
  • Registrul de contacte;
  • Planurile legate de rezistența în afaceri (rezumate pentru planurile de acțiune pentru fiecare scenariu, exerciții etc.);
  • Model pentru evaluarea sedintelor;
  • Intrebari frecvente si raspunsuri pentru scenarii practice.
screenshot connect
screenshot poster recomandari