Portalul de achiziții Holcim România
Ce este portalul de achiziții?
Portalul de achiziții este un instrument pus la dispoziția companiilor care doresc să inițieze sau să continue colaborarea cu Holcim România.
Acesta are rolul de: pre-calificare pentru companiile care doresc să devină furnizorii Holcim România, dar și de auto-evaluare pentru furnizorii existenți.
Pre-calificarea este prima etapă a procesului de selecție a unui furnizor și are rolul de a pune la dispoziția Holcim România informații generale despre compania dumneavoastră.
Cum mă înscriu în portal?
Aplicația poate fi accesată pe site-ul https://procurement.holcim.ro
Scurt ghid de utilizare:
- Pentru a selecta limba dorită, română sau engleză, faceți clic pe steagul situat în partea de dreapta sus a paginii.
- În cazul în care accesați pentru prima oară platforma, va trebui să vă creați un user și o parolă. Faceți clic pe butonul înregistrare și completați informațiile cerute în formularul care se va deschide. Câmpurile marcate cu asterisc roșu ( * ) sunt obligatorii, necompletarea lor vă pune în imposibilitatea de a finaliza procesul de înregistrare.
- După finalizarea înregistrării veți primi un mesaj automat de confirmare. Ulterior vă veți putea edita profilul (username sau parolă) în secțiunea Editare profil a meniului aplicației.
- Pasul următor constă în adăugarea companiei pe care o reprezentați – faceți clic pe link-ul Adăugare companie și completați informațiile cerute. La fel ca și la înregistrare user, câmpurile marcate cu asterisc roșu sunt obligatorii.
- După înregistrarea companiei se poate trece la deschiderea și completarea chestionarului de auto-evaluare. Acesta se deschide accesând link-ul Chestionar din pagina Acasă a portalului și urmând pașii indicați în Ghidul rapid disponibil acolo.
Dacă pe parcursul procesului de pre-calificare întâmpinați dificultăți vă rugăm să ne contactați la adresa de mail achizitii-holcim-rom@holcim.com.
Our Business Code of Conduct in English is accesible below:
Code of Business Conduct_Holcim