NOUTĂȚI ÎN PRE-CALIFICAREA FURNIZORILOR ÎN PORTALUL DE ACHIZIȚII HOLCIM

 

Precalificarea este prima etapă a procesului de calificare a unui furnizor și are rolul de a furniza informații de bază cu privire la acesta.

Procesul de precalificare (sau de autoevaluare) vizează furnizorii potențiali ai Grupului Holcim România, dar și furnizorii existenți care nu au parcurs niciodată acest proces sau al căror chestionar de precalificare a expirat.

Procesul de precalificare se realizează periodic, în intervalul de timp stabilit în Politica de Achiziții Holcim.

Începând din luna iunie 2024, procedurile privind calificarea furnizorilor au fost actualizate, urmând a fi lansat un nou Portal de Achiziții mai prietenos și ușor de utilizat. În perioada de tranziție, precalificarea se va realiza numai pe bază de invitație directă.

În următoarea perioadă, furnizorii eligibili vor primi o invitație pentru a completa Chestionarul de Calificare de la adresa de email calificare-furnizori-romania@holcim.com.

Pentru a începe completarea acestuia, va fi necesară activarea contului în Portalul Furnizorilor. Pentru confortul dumneavoastră, veți primi invitația de a completa chestionarul, împreună cu toate informațiile necesare, precum și un ghid cu instrucțiuni detaliate despre cum să faceți acest lucru, de la următoarea adresă de e-mail: calificare-furnizori-romania@holcim.com.

Tot la aceasta adresă de email dedicată puteți adresa toate întrebările legate de procesul de calificare.

Pentru o comunicare optimă, vă recomandăm adăugarea adresei de e-mail menționate mai sus în lista de adrese sigure de contact în căsuța de email și verificarea folderul de spam.
 

 

Portalul de achiziții Holcim România


Holcim și-a asumat angajamentul de a crea valoare pentru toate părțile interesate. Principiile dezvoltării durabile – crearea de valoare, performanța de mediu și responsabilitatea socială corporativă – sunt parte integrantă din strategia noastră de afaceri.

Abordarea noastră privind dezvoltarea durabilă include modul în care lucrăm cu furnizorii noștri.

Achizițiile durabile în cadrul Holcim se bazează pe standardele și principiile consemnate în cele Zece principii ale Pactului Global al ONU, Ghidul OCDE pentru întreprinderile multinaționale, Principiile directoare ale ONU privind afacerile și drepturile omului și Declarația Organizației Internaționale a Muncii privind principiile și drepturile fundamentale la locul de muncă. Integrăm dezvoltarea durabilă în strategia noastră de achiziții, în operațiunile noastre de zi cu zi și în relațiile cu furnizorii.

Toate companiile din grupul Holcim trebuie să identifice, să prevină și să gestioneze în lanțul lor de aprovizionare, riscurile legate de Securitatea și Sănătatea în Muncă, schimbările climatice, siguranță și mediu (HSE), responsabilitate socială, drepturile omului, etica în afaceri și conformitate juridică. Politicile și directivele relevante ale Holcim sunt disponibile pe pagina de internet a Grupului, în secțiunea ESG resource. https://www.holcim.com/sustainability/esg

Este necesar ca toți furnizorii Holcim să respecte standardele descrise în acest document și să aplice aceleași principii în lanțul lor de aprovizionare.