Portalul de achizitii Holcim Romania

 
Ce este portalul de achizitii?

Portalul de achizitii este un instrument pus la dispozitia companiilor care doresc sa initieze sau sa continue colaborarea cu Holcim Romania.

Acesta are rolul de: pre-calificare pentru companiile care doresc sa devina furnizorii Holcim Romania, dar si de auto-evaluare pentru furnizorii existenti.

Pre-calificarea este prima etapa a procesului de selectie a unui furnizor si are rolul de a pune la dispozitia Holcim Romania informatii generale despre compania dumneavoastra.

Cum ma inscriu in portal?

Aplicatia poate fi accesata in doua moduri:

 
Scurt ghid de utilizare:
  1. Pentru a selecta limba dorita, romana sau engleza, faceti clic pe steagul situat in partea de dreapta sus a paginii.
  2. In cazul in care accesati pentru prima oara platforma, va trebui sa va creati un user si o parola. Faceti clic pe butonul Inregistrare si completati informatiile cerute in formularul care se va deschide. Campurile marcate cu asterisc rosu ( * ) sunt obligatorii, necompletarea lor va pune in imposibilitatea de a finaliza procesul de inregistrare.
  3. Dupa finalizarea inregistrarii veti primi un mesaj automat de confirmare. Ulterior va veti putea edita profilul (username sau parola) in sectiunea Editare profil a meniului aplicatiei.
  4. Pasul urmator consta in adaugarea companiei pe care o reprezentati – faceti clic pe link-ul Adaugare companie si completati informatiile cerute. La fel ca si la inregistrare user, campurile marcate cu asterisc rosu sunt obligatorii.
  5. Dupa inregistrarea companiei se poate trece la deschiderea si completarea chestionarului de auto-evaluare. Acesta se deschide accesand link-ul Chestionar din pagina Acasa a portalului si urmand pasii indicati in Ghidul rapid disponibil acolo.

 

Daca pe parcursul procesului de pre-calificare intampinati dificultati va rugam sa ne contactati la adresa de mail achizitii-holcim-rom@lafargeholcim.com.