Grupul LafargeHolcim are o nouă identitate. La nivel local, compania continuă să susțină tranziția către un mediu construit mai verde

 

  • În drumul său către sustenabilitate, Grupul LafargeHolcim își schimbă identitatea în Holcim
  • Grupul, care reunește numeroase companii importante din domeniul construcțiilor, își va concentra atenția pe tranziția către un mediu construit mai verde și mai inteligent
  • La nivel local, Holcim își continuă drumul către sustenabilitate și direcția propusă cu noul model de business, ECONCEPT, oferind o gamă variată de produse și soluții inovatoare pentru construcții durabile

8 iulie 2021. Holcim lansează astăzi la nivel global noua sa identitate și reconfirmă angajamentul „Net-Zero”, asumat la nivel global în toamna anului trecut, prin care se dorește accelerarea tranziției către un viitor neutru din perspectiva emisiilor de CO2. 

Image
grupul_holcim_-_poza1.jpg


„Este un moment deosebit de important pentru compania noastră, ce marchează transformarea pe care o facem pentru a deveni lideri în furnizarea de soluții de construcții inovatoare și durabile. Lumea este în continuă schimbare, populația crește, iar urbanizarea și schimbările climatice reprezintă o provocare. Avem un rol important de jucat în accelerarea decarbonizării și în îmbunătățirea calității vieții tuturor oamenilor. Noua identitate reprezintă un semnal dat tuturor că suntem pe deplin implicați în construirea unei lumi mai bune pentru oameni și pentru planetă”, a declarat Jan Janisch, CEO-ul Grupului Holcim.

Totodată, grupul Holcim lansează o nouă pagină de Instagram, HolcimByDesign, care prezintă modul în care își aduce aportul la transformarea orașelor și a infrastructurii din întreaga lume. De asemenea, pagina va include interviuri cu arhitecți, constructori și dezvoltatori renumiți, care contribuie la construirea orașelor viitorului.

Holcim reunește unele dintre cele mai de succes companii din industria construcțiilor, printre care: ACC, Aggregate Industries, Ambuja Cements, Firestone Building Products, Geocycle, Holcim și Lafarge. Toate aceste companii își vor păstra numele și identitatea de brand pe piețele în care activează.

Pe plan local, compania rămâne fidelă noului model de business ECONCEPT, lansat în primăvara acestui an. Acest nou model de business, are la bază o gamă integrată de produse și soluții ECO, prin care compania își propune să accelereze tranziția către un mediu construit mai verde. 

Printre noutățile anunțate ca parte a ECONCEPT, se numără: ECOPlanet – cimentul verde; ECOPact – prima gamă de betoane verzi din industrie, cu emisii de CO2 reduse cu 30%, Eticheta Verde – primul sistem de auto-evaluare transparentă a performanțelor climatice a produselor Holcim fabricate în România, ce indică procentul cu care sunt reduse emisiile de CO2 față de valoarea de referință la nivel UE. 

Odată cu lansarea ECONCEPT, compania și-a setat noi obiective de sustenabilitate, în linie cu angajamentul „Net-Zero”, asumat la nivel global. Aceste obiective au la bază 3 piloni de acțiune: Reducere de CO2, Recuperare prin economie circulară și Inovare la nivel de soluții și produse ale companiei. Acțiunile se concretizează prin scăderea constantă a amprentei de CO2 a produselor, înlocuirea treptată a combustibililor fosili cu alte resurse reciclabile, precum și prin dezvoltarea și digitalizarea continuă a produselor și soluțiilor.