Portalul de achiziții Holcim România


Holcim și-a asumat angajamentul de a crea valoare pentru toate părțile interesate. Principiile dezvoltării durabile – crearea de valoare, performanța de mediu și responsabilitatea socială corporativă – sunt parte integrantă din strategia noastră de afaceri.

Abordarea noastră privind dezvoltarea durabilă include modul în care lucrăm cu furnizorii noștri.

Achizițiile durabile în cadrul Holcim se bazează pe standardele și principiile consemnate în cele Zece principii ale Pactului Global al ONU, Ghidul OCDE pentru întreprinderile multinaționale, Principiile directoare ale ONU privind afacerile și drepturile omului și Declarația Organizației Internaționale a Muncii privind principiile și drepturile fundamentale la locul de muncă. Integrăm dezvoltarea durabilă în strategia noastră de achiziții, în operațiunile noastre de zi cu zi și în relațiile cu furnizorii.

Toate companiile din grupul Holcim trebuie să identifice, să prevină și să gestioneze în lanțul lor de aprovizionare, riscurile legate de Securitatea și Sănătatea în Muncă, schimbările climatice, siguranță și mediu (HSE), responsabilitate socială, drepturile omului, etica în afaceri și conformitate juridică. Politicile și directivele relevante ale Holcim sunt disponibile pe pagina de internet a Grupului, în secțiunea ESG resource. https://www.holcim.com/sustainability/esg

Este necesar ca toți furnizorii Holcim să respecte standardele descrise în acest document și să aplice aceleași principii în lanțul lor de aprovizionare.

Ce este portalul de achiziții?


Portalul de achiziții este un instrument pus la dispoziția companiilor care doresc să inițieze sau să continue colaborarea cu Holcim România.

Acesta are rolul de: pre-calificare pentru companiile care doresc să devină furnizorii Holcim România, dar și de auto-evaluare pentru furnizorii existenți.

Pre-calificarea este prima etapă a procesului de selecție a unui furnizor și are rolul de a pune la dispoziția Holcim România informații generale despre compania dumneavoastră.

 

Cum mă înscriu în portal?

Aplicația poate fi accesată pe site-ul  procurement.holcim.ro

Scurt ghid de utilizare:

  1.  Pentru a selecta limba dorită, română sau engleză, faceți clic pe steagul situat în partea de dreapta sus a paginii.
  2. În cazul în care accesați pentru prima oară platforma, va trebui să vă creați un user și o parolă. Faceți clic pe butonul înregistrare și completați informațiile cerute în formularul care se va deschide. Câmpurile marcate cu asterisc roșu ( * ) sunt obligatorii, necompletarea lor vă pune în imposibilitatea de a finaliza procesul de înregistrare.
  3.  După finalizarea înregistrării veți primi un mesaj automat de confirmare. Ulterior vă veți putea edita profilul (username sau parolă) în secțiunea Editare profil a meniului aplicației.
  4.  Pasul următor constă în adăugarea companiei pe care o reprezentați – faceți clic pe link-ul Adăugare companie și completați informațiile cerute. La fel ca și la înregistrare user, câmpurile marcate cu asterisc roșu sunt obligatorii.
  5. După înregistrarea companiei se poate trece la deschiderea și completarea chestionarului de auto-evaluare. Acesta se deschide accesând link-ul Chestionar din pagina Acasă a portalului și urmând pașii indicați în Ghidul rapid disponibil acolo.

Dacă pe parcursul procesului de pre-calificare întâmpinați dificultăți vă rugăm să ne contactați la adresa de mail achizitii-holcim-rom@holcim.com.