Procesul de recrutare

Iti multumim pentru ca esti interesat/a de o cariera la Holcim Romania!

Citeste aceasta pagina pentru a te informa cu privire la procesul nostru de recrutare si selectie in general. Daca esti gata sa aplici, aici poti gasi informatii utile.

De obicei, procesul de recrutare si selectie dureaza aproximativ 8 saptamani de la primirea aplicatiilor pana la selectia finala. Totusi, durata poate varia in functie de evolutia procesului de recrutare. Specialistul Resurse Umane te va informa pe toata durata selectiei despre stadiul in care se afla procesul. Te invitam sa consulti etapele de mai jos.

Trimiterea aplicatiei

Gasirea unui post vacant
Posturile vacante sunt disponibile aici. Te rugam sa analizezi lista si sa selectezi ceea ce te intereseaza.

Trimiterea CV-ului
In primul rand, asigura-te ca te califici pentru pozitia selectata, analizand cerintele postului. Daca profilul tau corespunde acestora, completeaza formularul de aplicatie online.

Toate aplicatiile trebuie trimise online pe acest site. Te rugam sa aloci aproximativ 20 de minute pentru a completa cu atentie aplicatia. Numai aplicatiile complete vor fi luate in considerare.

Raspunsul Holcim la aplicatia ta
Odata ce ai trimis aplicatia, vei primi un raspuns automat care iti va confirma ca informatiile tale au ajuns la noi. Dupa ce aplicatia ta va fi analizata, vei fi contactat(a) de Specialistul Resurse Umane in cazul in care ai fost selectat(a) pentru interviu.

Selectia

In urmatoarele 2-4 saptamani, va fi evaluata potrivirea profilului tau cu cerintele postului. Specialistul Resurse Umane si Managerul vor analiza lista aplicatiilor pentru a selecta candidatii care vor fi invitati la primul interviu pentru o discutie detaliata.

Interviul

Scopul si pregatirea interviului
La interviu, vom oferi o imagine cat mai clara despre candidatul pe care il cautam si despre ceea ce este necesar pentru a avea rezultate pe postul respectiv. De asemenea, vom avea ocazia sa detaliem pregatirea, experienta, abilitatile si motivatia ta dar si sa verificam potrivirea cu valorile si cultura Holcim Romania. Tinta noastra este sa impartasim, si noi si tu, cele mai relevante informatii care sa ne ajute sa luam cea mai buna decizie.

Candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati prin email sau la telefon.

Evaluarea, verificarea pregatirii si a referintelor

In functie de cerintele si de nivelul de senioritate a postului, procesul de selectie poate presupune evaluare si/sau teste psihometrice. Acestea ne vor ajuta sa evaluam mai in profunzime compatibilitatea abilitatilor si competentelor tale cu nevoile noastre.

Odata cu finalizarea selectiei si identificarea celui mai potrivit candidat, vom cere cateva referinte. Intentia este de a afla mai multe detalii despre realizarile importante, de a invata despre puntele forte si potentialul de imbunatatit dar si de a obtine informatii despre experienta ta de lucru si / sau leadership, asa cum a fost perceputa de superiorii, colegii si subordonatii precedenti.

Oferta si semnarea contractului

Dupa realizarea etapelor mentionate, managerul va selecta candidatul cel mai potrivit. Specialistul Resurse Umane va contacta candidatul si ii va oferi o scrisoare de intentie, care cuprinde conditiile de angajare. Odata ce oferta a fost agreata, urmeaza semnarea contractului individual de munca, in conformitate cu prevederile Codului Muncii.